Idag är jag rätt pigg

Just nu mår jag rätt bra, har lagat mat och varit in till Nora o shopat lite. Passade på att bjuda Aimo på fika på Dacapo, det är han värd o så mkt mer. Han får verkligen slita med att ta hand om hästar, hem och dessutom skjutsar han mig till Örebro och kliniken varje dag. Men from imorron ska jag få duscha och nlägga om såret själv. Tyvärr kommer jag ha ett öppet sår på magen flera veckor till. Mitt nya mål inför våren är att kunna åka till Örebro och gå ut i feb nån gång. Träffa lite gamla partykompisar och bara vara en hel kväll. JAAA jag börjar bi rätt rastlös.

Det är många tankar som snurrar runt i huvudet nu... varför blev det fel.... kunde jag gjort ngt annorlunda???? Men så kommer den där känslan.... det är ändå värt det.... Jag har väntat och önskat mig denna operation så länge. Efter detta behöver jag inte ständigt tänka på min mage när jag köper kläder, hur det ska se ut, hur de kommer sitta och dessutom..... ja ja ja det är fasen inte lätt o vara kvinna idag.  Men det är klart detta med komplex gäller ju inte bara kvinnor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0