Vem bestämmer vad som är rätt?

Det som gör att jag inte törs blogga som förr är om man misstolkar mina funderingar.... känner mig rätt vilsen ibland! Är jag knäpp eller?

Kanske jag skulle ändra mitt tema o göra som så många andra skriva om ..... skit eller det som står i tidningen???? Men nu är jag som jag är jag talar alltid ut från mina känslor..... OK Jag säger bara som ungdomarna brukar säga ... fucking jävla skit....

Ska jag skriva om allt vad jag känner eller ska jag censurera????  Hmmmmm... det sägs ju att man ska anpassa sig efter vad som är lämpligt... men vem fan har rätt att bestämma vad som är lämpligt?  JA naturligtvis får man inte förolämpa nån men vad är rätt tankar???

Hmmm raderade mina tankar......... igen fegade ur.... En vacker dag kanske jag törs bli politiker o säga vad jag tycker ... men det kanske är min lott att alltid hjälpa andra i sina kriser... men mina egna får jag lösa själv....

Kommentarer
Postat av: Lilitha

Man ska väl kunna skriva direkt ut ur hjärtat, är inte det meningen med att blogga? Sen om folk inte tycker om det man skriver behöver de ju inte läsa bloggen. Kul blogg. Sluta fega ur...skriv hur du känner å ta ingen skit. Kika gärna in hos mig där jag skriver lite om vardagens magi och lite annat hokus pokus. Kram Liltha

2010-10-07 @ 13:06:07
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0