Ja jag säger då det.....

Fasen vad skönt det är att ha kommit så långt att jag inte ska behöva ta skit från andra som TROR att de vet saker som de inte vet ett dyft om! Svenska avundssjukan den finns banne mig lite varstans. Man väljer själv sitt liv! Mitt är helt super, visst det finns motgångar, men inget som inte går att lösa. Bara man är ärlig o säger vad man tycker o tänker. O den som inte klarar av det, den struntar jag i! Men flykt det är ett fegt drag.

Borde man inte kunna ta en diskussion när man är över 40? Jo, om inte kan man ju inte lära sig nåt. Ingen är felfri, men om man aldrig får kritik, hur ska man då kunna komma vidare med att lära känna sig själv. Både de bra o de dåliga sidorna, o alla de grå zoner där emellan. Men men vem vet, eller rättare sagt, varför bryr jag mig.... JO för att det finns nån som inte mår bra av en ensidig diskussion. En försöker prata o en bara skäller....

Tur att jag har en sån underbar man hemma och underbara vänner och barn som jag kan diskuttera med i alla fall.... När jag försöker hjälpa och det blir misstolkat även om jag varit Övertydlig nästan....

Kram alla som fortfarande går in o kollar min blogg, fast jag varit urusel på att skriva på sistone. Dumt att skylla på mkt att göra, för förut hann jag ändå, så det hoppar jag över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0