Nu är det dax för lite nya tag.....

Huset ser ut som ett bombnedslag inför julen.....slipdamm överallt, men som vanligt är det självförvållat.  Men Så underbart det är att rensa i röran.... säger bara: Feng shui!!!!!!!!!!!!!!! Sanering av garderober uthus och gamla minnen...... som inte är nåt att ha!

Nya sovrummet blev perfekt till mig o Aimo, min älskling..... bilder kommer snart men, jag har lite nya prylar som jag ska lära mig..... teknik är inte riktigt för min generation känns det som ibland. Men lite kort ska jag ta med nya mobilen.

Nu är det hallen o trappan som är på tur.... å den är väl inte renoverad sen ca 1940.... så mkt är det! Men mattläggaren kommer snart så innan det vill jag ha färdigslipat o helst målat..

Kommer ligga hemma o filosofera i sängen en del from nästa vecka, men nu har jag en ny laptop, så jag kommer kunna skriva o förhoppningsvis blogga en del. Nu kan jag bli lite tänkare när jag inte kan jobba, så vi lär väl få se vad det blir bloggat om.

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: monica

äntligen nåt nytt o läsa,tihi!stor kram o läk ihop snabbt,vi saknar dig!!

2010-12-14 @ 12:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0