Mitt nygamla liv....

Jag har gjort en hel del förändringar i mitt liv nu i höst.. Jag kan bara säga att jag mår kanon och det mesta flyter... men det finns så mycket mer... planerna i huvudet bara kommer .... Upps mitt kreativa jag har kommit tillbaka. Underbart!

Taket på stallet är så gott som klart, ska bara ha upp lite färg på vindskivorna. Och det har hänt en grej till med mig, har jag alldelles själv kommit på! Vet ni vad.... jag har börjat lära mig att be om hjälp! Jaja inte till överdrift, jag är fortfarande samma gamla gör det självare... men jag jobbar på det och kommer på mig själv hela tiden. Mycket av det kan jag tacka min nya kärlek för. Han är en välbehövlig spegel... då vi är så lika.

Mitt X funderar på att dra från landet... ojoj vad kärleken kan ställa en upp o ner. Denna underbara känsla som alla borde uppleva ständigt... Ja, inte nyförälskellse alltså men den där när man kan lite på och vet var man har varann. Att veta att man är riktigt uppskattad och att man blir förlåten om man gör nåt mindre genomtänkt, eller är allmänt sur o grinig. Men det händer ju alla... men det är då omgivningen testas.

Jag kommer skriva här lite mer hädanefter, men det blir lite allmänt om mitt liv bara. Tankar och ideer som kommer upp... Det kommer bli husrenovering... kärlek... en del om mina erfarenheter av att stötta andra när det behövs.... Men ingen fara kommer inte lämna ut nån annan än mig själv... o det är jag ju bra på som mina kamrater säger. Men va f... inte är väl det så farligt... jag var en mussla när jag var yngre o det har jag minsann slutat med... sånt lönar sig aldrig... ja eller nästan aldrig... tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0