Svek

Vad är det som gör att vissa personer tycker de kan köra vilket race som helst.... Bara gå sin egen väg och strunta i om du sårar folk på vägen... Jag undrar om det är känslostörningar eller om personer inte kan förstå andras känslor och förstå att de blir besvikna och ledsna.... Märkligt folk det finns säger jag bara..... Vilken himla tur man har som kan sortera såna ur sitt liv... Jag har ju så många underbara människor som verkligen bryr sig om mig..... jag måste vara extremt lycklig lottad.... eller är det så att man får tillbaks det man ger ut.... Ja naturligtvis, hoppas verkligen det och att jag har kommit så långt i mitt liv att jag inte ska behöva lära mig mer om svek. 

Jag är glad att jag inte är tonåring längre och ska ha massor med utmaningar och läxor att gå igenom ... pjuuu säger jag bara att jag blivit äldre..... ja det är i alla fall vad jag försöker vara till vardags.... till fest blir det annorlunda ... fniss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0