Mallis



Nu är det 11 veckor kvar till vi ska åka igen..... alla 29 st!!! Ja, det är tur man inte är så nogräknad med vart och hur man sover.... jag och mina närmaste vänner har sagt att vi kan sova på madrass i konferranslokalen..... Och det är ju inte det som är det viktigaste, utan att vi kommer dit igen... Älskar mitt Mallis!  Tack underbara E att vi får denna möjlighet!  När jag var där sist i okt lovade jag mig själv att jag skulle gå ner 10 kg till nästa gång...... nu är det som sagt 11 veckor kvar.... och det är redan klart.... jag kanske tom kan nå min drömvikt innan...... IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII hoppas!  Ja det är ganska lätt när man bor med Mia.... här blir det minsann inte nylagad god mat varje dag inte..... perfekt, då behöver jag inte bli frestad.

Jag älskar mitt stadsarliv!


Kommentarer
Postat av: Suben

Nä - Mias matlagning är inte mycket att hänga i julgranen.. s

Skulle nog behöva ett par månader ihop med henne jag också!

2009-05-20 @ 14:41:18
URL: http://suben.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0