Thomas Di Leva

Såg just Thomas på en repris på TV...Babben o co...Vilken underbar människa han är...Snacka om en person som kan bjuda på sig själv...tänk om det funnes fler som verkligen kunde ta till sig av det han förmedlar. Ja jag menar inte att man måste meditera och göra rymdresor för jämnan....men om människor tänkte mer i kärlekens tecken ...då funnes det inte så  mycket elände i världen....Jo visst olyckor o sånt naturligtvis....men inte elakt förtal, stulna prylar eller inte ens offermentalitet. Underbart om man kan njuta av livet och känna att det som sker, blir till det bästa, och att det finns en mening. Han har tydligen släppt en ny singel, jag hoppas det bara är början på en ny skiva....hoppas, hoppas...då får det bli till att köpa en till...jag tror det är 6 st jag redan har, eller är det 7 st, de är nedpackade så jag kan inte kolla..

Kommentarer
Postat av: Milla

Han är ju störtskön! :)

2009-03-22 @ 21:40:46
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Hej!

Har smugit omkring här inne hos Dig under ett par veckors tid i syfte om att nominera Din blogg till Mammablogg Galan!



Nu är Din blogg färdig nominerad, inom kort kommer Du inne på Mammablogg Galans sida kunna se vilken/vilka kategorier den är nominerad till.



Vi hoppas komma igång med röstningarna inom de närmaste 24 timmarna.



Vi ses den 4 juli!



Kram



Annika

2009-03-23 @ 00:05:55
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0