Skitpratare!

Jag skrev ett par inlägg om hur folk kan tycka och tänka ang andra...tex när det kommer ut falska rykten pga att personer själva tyder det de ser efter sin egen vilda fantasi. Tog bort dem pga att jag vet att det troligen kommer personer som inte kan ta detta på rätt sätt. Då var jag där igen ang speglingar genom andra.....vad är det som gör att man tycker illa om en viss handling eller en viss person. Jo, oftast är det rädslor...rädslor för att själv råka illa ut eller för att bli missförstådd.

Speglingar kan även gälla personer man träffar som inte faller en i smaken. Jag säger bara...det är lätt att dömma, vi har olika sätt att takla vissa saker och händelser. Jag tycker att man ska få vara som man vill .......Men kränk eller snacka aldrig skit om en person som du inte känner eller har belägg för. Oftast speglar det bara dig själv och dina rädslor.

Det var därför jag tog bort dess inlägg....som jag skrev för att beskriva hur fel det kan bli..

Men jag erkänner: Jag blev kränkt när jag blev kallad lespisk, av min frisör, som hört av sin bror, som tagit hem en asiat. Och inbillade sig att jag var sugen på henne bara för att vi talades vid. Hon kände inte en enda kvinna här sa hon. Säg inget när du inget vet, samt styr upp din egen skit innan du snackar om nån annan. Jag ville bara hjälpa henne. Det är såna här som jag kallar puckon! Och det är såna som gör att man inte törs lite på vem som helst.

Vet ni, när jag själv läser det här inser jag att just detta speglar mina rädslor. Att bli missförstådd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0