Kartong på kartong på kartong

Mitt hem är en röra utan dess like just nu.....Men nu jäklar anåda är jag på G. Jag som alltid säger att jag har verkligen inga skor...Hm jag hittade några stycken....Jag lär ta med mig skoskåpet... Prydnadssaker o sånt trams, som jag inte skulle ha så mkt av i min nya lya....har åkt med. Jag har tom packat luftmadrasser ifall jag får nån som vill sova över i stan. Men det som blir kvar till sist, som jag packar sista kvällen blir min dator, för hur ska jag överleva utan den, det är ju nästan lika hemskt som att glömma mobilen hemma....Hur kunde man leva förr..förr=10 år sen!

Jag säger det igen: Den som hjälper till och bär blir bjuden på inflyttningsfest sen!
Det är inte så farligt det är bara 5 våningar!
Nu väntar jag bara på definitivt datum!

Kommentarer
Postat av: Suben

Jag hjälper M att BLI AV med saker...sånt kvalificerar väl också för inflyttningsfest va..? s

//Suben

2009-03-20 @ 13:55:52
URL: http://suben.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0