Inget är som väntans tider!

Jaha ja, vilken tur jag har min vän datorn...sitter nämligen och väntar på att vara fyllechaffis hem från puben i Linde. Skjutsade mannen och en kompis först till Nora, stan full av drag...nja inte riktigt...så vi åkte vidare till Linde...där var det 3 ställen öppna med ett par pers i varje. De valde en av pubarna och gick in....själv åkte jag vidare till affärn och handlade kattmat...fick en rejäl skopa ovätt och ett riktigt bläng av dem när jag kom från stan idag utan deras mat....Men det fick bli lite nattmat istället...så nu är de glada på mig igen...Inte ens Mimmi, honan, gick ut för att fånga egen mat fast hon är en sån killer....det var enklare att blänga på mig så ordnade jag det till dem istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0