Hämtat hem 2 st hästar

Idag har jag hämtat hem Sandras tävlingshästar. Nu ska de bo hemma till hösten, sen blir det Örebro igen för dem. Hon får även hem en 4 åring som ska hoppas in och tävlas lite i sommar. Om jag har rätt känsla för denna häst kommer den fixa 4 årskvalen rätt smidigt, med rätt träning. Så det blir alltså 3 st hästar till på gården ett tag, men snart ska ettåringen ut på sommarbete. Om nu denna satans snö kan försvinna snart. Det är märkligt, strax norr om oss är det mycket mindre snö och likadant söder om oss, det är en ruta med massor av snö just över oss. Jag talade med grannen hon sa likadant, det är märkligt, men så är det med åska med, här slår den ner flera gånger om året.

Ska gå och lägga mig en stund igen...måste försöka komma ikapp med sömnen....Ja, inte blir det bättre av att jag har en otrolig Fibrovärk nu med.....Måste sova mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0