Nu virrar det till sig...

Satssare... lantis... stassare... lantis.... Hjälp!!! Vem är jag? Jag kanske är en stor virr höna bara? Ja jag vet knappt själv.. vad jag vill eller ej. Visst ibland är man rejäl och tänker att detta blir ju klart bäst... Men sekunden efter vet jag inte igen. Det är så enkelt att bo i stan... men hästar katter gräsmatta ja det finns mycket jag saknar med. Kanske skulle göra en rust avdet viktigaste och ge huset en rejäl chans.... Ja mannen får bo nån annanstans.... annars skulle inget funka igen... Vet ni vad??? Jag börjar känna mig skapligt frisk från min fibro... Det är mest stora väderomslag jag känner av nu... Alltså det är helt fantastiskt! Kärlek och förståelse kan hela vem som helst.... O hur många underbara människor har inte jag runt omkring  mig!

Stassarliv = Flyta runt och göra vad jag vill, gå på puben och mingla eller köpa mig en båt o lägga i hjälmarn o kanske en roligare bil.

eller

Lantisliv = Ha en egen gård, klippa gräs ta hand om djuren, rusta tak och uppvärmning, men ändå ha friheten med att ha sitt eget.

Jösses... ja jag vet ingenting nu igen. STÖN!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag röstar för lantis...hehe,opartisk som jag är..

2009-06-10 @ 08:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0