Vilka underbara människor jag har omkring mig!

Ja har fått massor av energi i att ta tag i allt som måste göras med gården.... Måste börja sälja en ponny så jag har lagom med hästar.... Nu för tiden ska jag bara äga länsfödda hästar.... det är en liten kul grej tycker jag. 3 st halvblod.... ganska lagom faktiskt.

Taket blir det stora projektet i höst...... sen lite småfix. Men lugn o fin så jag inte sliter ut mig igen.... min rygg är fortfarande lite kinkig. Men nu kommer det fler o fler och vill peppa mig.... människor som tycker det är bra att jag flyttar till gården. Folk som ger tips o råd..... o säger att det är inte så jobbigt som jag gärna målar upp för mig själv... hoppas de har rätt. Jaja skit the same..... det måste göras..... det är akut! Vad vore livet utan ett stort umgängesliv! Tråkigt kanske....

Kommentarer
Postat av: Hannah

Gud, vilken fin header du har! :D

2009-07-27 @ 11:40:03
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0