Jag ska bli kombo

Idag var jag och kollade på min nya lägenhet igen.. det kändes riktigt bra. Inte såg den ut i propotionerna som jag  mindes ...underligt det där, hur olika det kan bli när man tänker efteråt. Riktigt lugn o fin i energierna och inte så små förnster som jag hade i minnet. En av mina bästa vänner "Charlotte" var med mig....o vet ni... i bestämde att hon ska ha ett av rummen. Nu kommer vi kunna hjälpas åt om våra satans ryggar börjar spöka igen.. Perfekt lösning tills vi tröttnar, om vi nu gör det, vilket jag tror kommer ta ett ba tag, men det får framtiden utvisa.

Nu blir det nästan som att bli tonåring igen....tänk va att dela lägenhet med en kompis. Det kanske tom ibland kan bli ett litet PARTY. Jo troligen nån gångi alla fall, hihi.  Men alla som känner oss vet ju att det blir lugna gatan...vi är ju ändå 40+.

Imorgon ska jag vara lastbilschaffis till min dotter o hennes 2 tävlingshästar. Första tävlingen för i år..spännande, nu visar det sig om det blivit nåt bättre efter höstens träningar. En kan ju höppas

Kommentarer
Postat av: Charlott

hahaha...lugna gatan ....

2009-02-07 @ 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0