Ja blir så trött

Jag är en person som har många människor i min bekantskapskrets, jippie för det. De flesta är underbara männinskor som jag har ett superförhållande till och de är inte bara kvinnor utan även några män. Alltså inga KK utan kamrater! Sen finns det vissa personer som jag träffar/träffat som jag aldrig kan riktigt förstå mig på. Igår skrev jag om en person som brukar åka till tailand....han lär aldrig mer tala med mig....Men tyvärr kom det senare fram att det finns personer som tror att jag beskrev min man...så var det inte och det finns det många som vet. Vi har varit till Tailand en gång med svärmor och våra då små barn.

Men detta fick mig att tänka på en annan sak....nämligen att varje person tolkar saker efter egna erfarenheter eller rädslor...kanske mest rädslor. Ja, vad vet jag...Men eftersom jag inte har lust att vara övertydlig med vem jag skriver vissa inlägg om.....jag lämnar aldrig ut någon, och vill absolut inte såra nån. Men om jag ska kunna förmedla tankar och känslor, så lär jag vara lite flummig ibland.....kanske utmana lite för att väcka tankar och att ni ska fundera över vad er inställning är till olika saker o ting. Och jag menar inte att jag har rätt hela tiden, jag skriver bara det som faller mig in eller det jag har funderat över.........Jag vill inte vara supergullig hela tiden......nääe då blir de väl inge roligt, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0