Bloggutmaningen


Jag blev utmanad i att skriva om min 6:e bild på bloggen, men eftersom jag ännu bara har 4 st så tar jag den 4:e.   

I ett land utan för Sverige, på en ö mitt i ett litet hav, som inte är ett hav men som heter så, dvs medelhavet. I det landet pratas det Spanska och ön heter Mallorca.

Det är på den ön som jag funnit denna pool, i den en madrass och ovanför den en underbar sol. Jag lovar det var inte jobbigt att ligga där i några timmar, speciellt inte som mina vänner kom och gav mig lite vätska då och då......Det är på denna ö, på lidl som det spanska vitvinet, som är helt ok att dricka kostar 6:- litern. Ojoj vad jobbigt, billigare än vattnet på flaska.   

Det bästa med denna berättelse är att jag varit där 2 ggr och kommer åka tillbaka i augusti igen.   

Soliga kramar till Milla, som gav mig denna utmaning

Regler.
Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer.

Tyvärr känner jag inga bloggare förrutom de tjejer som redan fått utmaningen, synd för det var en rolig grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0