Äntligen måndag!

Tänk att det faktiskt kan var så att det är skönt att det blir måndag. Jo, de flesta tycker nog att det är skönt när det blir helg ...Och det gör JAG med, men eftersom jag oftast brukar se till att ha en massa att göra, så brukar jag ofta bli rätt sliten efter helgerna.  

Som i helgen när jag först på lörd fm vara till Mariestad och sålde en sele, sen bara hem fräscha till sig lite sen iväg till U på himladuvaträff. Kom hem därifrån kl 21.30, inte så sent för en gångs skull. På sönd morgon hoppar jag in i lastbilen och styr mot Svansjön, lastar en häst som jag på oplogade vägar levererar till Norrköping. Där är det värsta snökaoset, urjobbigt att köra, så vi beslutar att åka den större vägen hem.

Vi stannar till vid Brunneby musteri.....vilket ställe det blivit! Massor med god mat och en superbutik, med mycket av den maten som jag sålde i min butik förut, när jag hade den kvar. Alltså ett ställe i min smak...dit ska jag åka fler gånger. Jag blir lite sugen att ta över en sån butik, som jag känner på mig, kommer bli till salu i Örebro.  Hallå universum...jag skulle behöva vinna lite pengar....o inte så lite heller förresten. Hihihi

Men ändå efter att ha farit runt i halva Svealand ( lätt överdrivet ) är jag helt slut idag och det känns som om jag skulle behöva sova i ett dygn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0