Torvöseri.....hurra

Igår motionerade jag alldelles gratis. Armar, ben och framför allt ryggen värker rejält. Så musklerna har fått arbeta..... vad kallades det nu igen.... träningsvärk!!! Ojojoj.... men min tanke är nu .... det borde ha tagit lite på vikten... men inte då... men utan muskler får man ju bara löst skinn o ben så jag får väl vara nöjd med att de blir större. Men jösses.... är det nån som vet hur mycket 2 kubik löstorv är? Ja, jag måste erkänna att efter 4 tim var jag tvungen att ge mig.... men det är nog bara en ½ kubik kvar ute nu. När kl blev över 8 igår kväll gick jag in och badade istället, gissa att det verkligen behövdes! Vid det laget började jag nästan se ut i håret som de som har dreadlocks, (hur nån kan tycka det är snyggt)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0