Idag har jag packat...nu igen

Efter att vi kommit hem från Vikbolandet och div 1 hoppningen med unghästen. Har jag packat igen, nu blev det de sista kläderna, nja en del skor är nog kvar...men de behöver med rensas. Det blev en sopsäck med kläder....ÅÅÅÅÅÅÅÅ, vet ni? Jo, det var rätt mycket som var för stort...hihihihihi. Hur jag är....i början tyckte jag att det kanske ska vara kvar....sen blev det fler o fler frågor till mig själv....när använde jag den sist...o när kommer jag använda det? Sen rök det mer o mer i säcken för:....inte mitt längre...Ja för på vägen hem från Norrköping stannade vi på Vingåkers factory outlet.....O där finns det nya kläder. Ja, inget blev handlat idag men mina urtvättade plagg var rätt enkla att göra sig av med efter att ha varit där.


Spegelbyrån som är ursorterad o klar för avfärd till Örebro imorgon!


Tävlingen kommer jag åter till när jag vet det exakta resultatet....dvs om de går till final eller ej....Idag blev de 6:a av 12 lag. O de sa att de ska gå vidare men det är på håret så vi ropar inte hej för tidigt....väntar på ridsportförbundets uträkningar...

Ta aldrig livet och dess nycker för allvarligt....då kanske du glömmer att leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0