Hade inte behövt beställa bredband!

Varför är man så ärlig och duktig hela tiden Kanske ska jag vara stolt över det eller? Just nu sitter jag i lägenheten, men mitt bredband har inte kommit. Startade datorn och vips det funkar umärkt ändå....Är jag lantis eller? Naturligtvis finns det massor av folk som sitter och har okodade nätverk mitt i stan...Hade kunnat tjänat en slant på att snylta. Hmmm Men så var det det där med ljudet......hmmmm igen! hur många kablar kan det vara emellan de olika prylarna på ett ljudsystem till en ynka pynka dator....o alla ska de sitta i rätt hål...jösses. Ja, jag har trasslat in mig, sen trasslat ut mig, sen stoppat i en del hål men inte alla för det var massor med såna. Testkörde med men det var tyst....flyttade om, då lät det lite surr  i alla fall....men inte ett enda ljud som skulle vara.
Undrar om jag tänt i pannan med manualen, eller var den kan vara...ingen aning!
Men på nåt sätt...den funkade ju innan jag ryckte isär alltihopa...så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0