Nu startar jag om min blogg

Det har hänt en hel del saker sen jag skrev här sist. Startat nytt företag, byggprojekt, olycka med en häst mm. Men det jag precis gått in i är en skrivarkurs för webben... Ahha tänker ni kanske nu, vad har hon nu hittat på??
Jo, jag har startat en ny portal, en portal där man ska kunna diskuttera olika livshändelser. Med ett stort företagsregister där du ska finna din terapeut, massör, healer eller varför inte ett medium.
 
Där kommer det finnas reportage, tips och tankar kring det alternativa tänkandet.
 
www.livsstilsportalen.se
 
 
 
Ni kan även annonsera ut era begagnade prylar som har med välmående att göra. Vi är ju många som tex har träningsredskap eller en massagebänk hemma.... en sån där typisk pryl som blir köpt när andan fallit på och man tänkt.... nu ska här bli en förändring... men som senare blivit ståendes där till ingen nytta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0