Mina Pållar

Sen jag var aktiv med min blogg har det hänt en hel del på hästfronten. 3 st föl som snart är 6 mån står i stallet.... Ett halvblodsto e: Sir Oldenburg ue: Marwin... men det är ju inte min utan min dotters.... Men tattam... jag har 2 st, lilla Isadora den gamla hoppponnyn (när hon ville vara det), har fått en baby e:Top Nordpol... o det är en riktig snygging.... En busponny som redan visat att hon kan både hoppa och har gångarter i sig. O så fick hon ju ett prinsessinspirerat namn med... Bestelle!
 
Genovia Lj mitt halvblodssto på 4 år e maloubet fick en gosse, mitt i solskenet.... en klurig mor som totallurade sin matte. Men så är han ett riktigt charmtroll... hade liksom tänkt sälja honom från början... men det går ju liksonm inte. Han får bli Magics efterföjare, han är e:Fantast. Och hans namn är A Fantastic Sunshine... eller Sune!
 
Magic han min bästa goding, har gått från klarhet till klarhet och pillade in en seger i 150 cm i slutet på sommaren.
Nu har han gått kvalen för VW cup, och har ett sånt kvar.
Jag lägger in en film från hans 2:a kval i Strömsholm 13/10-12.  Höjden är 145cm. Varsågoda o njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0