Mellandagsrea...

När jag inte orkar eller får jobba med kroppen, utan måste hålla mig lugn o fin... kom jag på en grej. REA!!! Innan jul hade jag inte en chans att springa runt på stan o shoppa. Så de grejor jag behövde inna jul fick jag hjälp med att handla... TACK alla som hjälpt mig. Men en sak upptäckte jag jo de hade REA på Halens redan innan jul.... det blev 6 st klänningar/tunikor 2 par leggings o 2 par trosor för 885:- inkl frakt.... Snacka om mkt för pengarna... o dessutom passade alltihopa.... helt otroligt. 

Men eftersom jag lär gå runt i bompakläder i flera veckor till.... så har jag i alla fall försökt gjort mitt bästa för att se någelunda vettig ut i alla fall......Tack o lov för leggingsmodet.



Ja mkt svart blev det men men... Den stickade klänningen med spets i ryggen var superskön o dessutom riktigt snygg... den skulle jag beställt i en färg till.... kosta nästan gratis!


Men sen har jag ju succesivt piggnat till..... trots komplikationerna..... Varit på Marieberg.... Lager 157.... IKEA....Netonnet.... Teliabutiken o alltid har jag hittat nåt. Ja faktum är att jag har nog inte lyckats hitta så mkt kläder o bra o ha saker på en o samma vecka tidigare. En Epilator till benen blev det på Netonnet.... Men fy F....N!!!! va ont det gjorde.. får ta lite i taget så kommer det snart bli rent o snyggt på benen... men vem bryr sig det är ju mitt i vintern. O med ett stort hål rakt in i magen gör väl inte lite hårstrån nån större skillnad. Känner mig inte spec sexig i alla fall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0