Lite logisk matematik...




                                                                  


Har ju slutat röka.... = sparar, pengar, hälsa och så luktar jag förhoppningsvis inte lika illa, heller... Men till matten. Jo, eftersom det är rätt dyrt att röka, har jag räknat ut att jag kan åka på en semester utomlands, var 4:e mån för samma peng... Ja det är faktiskt sant.... O eftersom jag nu var utomlands 3 ggr förra året... 2010. Och jag tjänar in 3 resor i år, så blir det 6 st resor i år. Dvs en resa varannan mån.

Om jag nu inte riktigt hinner med det... ja, jag har ju ett jobb att sköta.... dessutom en ny affärsidé, att utveckla... så har jag räknat ut att det måste bli bättre att ta en långtripp. Nu står valet mellan.... USA o hälsa på kussen o kolla efter Packarddelar, till bilen. Eller så kanske jag drar iväg till Tailand över jul o nyåret.

Men ett par kortresor på nån vecka kommer det bli ändå. Jag lär ju till Mallis, minst en gång. Funderar även på att testa Grekland i år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0