Jippie!!!!!!!!!!! Nu drar det ihop sig!

Har varit helt slut, eller rättare sagt, jag har haft lite energi, men den tar tvärstopp.... bara så där. Har förstått nu att min doktor har rätt närhan säger att det går åt massor med energi, för att ett sånt här sår ska läka. Nu har jag tom köpt proteinpulver.... ett sånt där som man ska dricka efter att man tränat hårt, för att bygga muskler.

I några dar har jag sett att såret blir mindre o mindre, men idag!!! DÅ NI! Jäklar annacka  va det hänt grejer i hålet! HihihihiHA.... om en vecka eller nåt är jag nog helt läkt.... kanske redan till helgen! Hoppas hoppas hoppas...

Då är det bara svullnaden kvar.. men den ska ju vara så framåt april-maj nån gång. Men å andra sidan.... jag är van vid att ha stor mage.. Men inte så stinn.... Längtar till sommaren, då ska den vara mjuk igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0