Det är ju inte så jobbigt att shoppa...


                                  
Var jag än tittar så står det REA, eller halva REA priset! Jag kan bara säga som, så häringa... jag har aldrig shoppat så mkt kläder på en o samma månad... Liksom, garderoben är full... skorna blir ställda på stolar ( jag har katter, så på golvet törs jag inte ställa dem). Dessutom har jag gjort en hel del personer rejält förvånade genom att byta stil... Ja, det är ju inte riktigt självvalt... jeansen går inte på ännu. Men när magen slutat vara så svullen, då ska de på igen.

Men här går jag i mina bompakläder... ja men inga äkta, för jag försöker i alla fall se lika klädd ut. Joggingbyxor är inte min stil direkt. Nu lever jag i leggings o olika klänningar... o det roliga är att jag blir modigare o modigare. Min dotter tycker tom att jag ska köpa klänningar som gör att jag får en stor o synlig klyfta!

Dagens fynd, 4 par skor! 2 par med rätt hög klack för att vara jag... o det säger jag bara att just nu kan jag behöva dem. Mina ben har ju pluffsat till sig nu när jag varit still så länge.


                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0