Vad ska jag ha på mig????

Detta bekymmer.... denna ständiga fråga... NEJ! för mig brukar det inte vara så svårt... ett par snygga jeans o en topp..... Men sörni.... det går inte! Inte denna gång... magen min tål inte jeansen....

Det får bli bompakläder... nja, inga äkta (joggingbyxor osv) utan... leggings... dett mode som inte är snyggt alls enligt mig, men som har varit så bra för mig i vinter.  Så alltså... ny utmaning = leggings på krogen, ja klänning har jag haft förr, men då med strumpbyxor... vilket är mkt snyggare... Kanske skulle jag hoppa in nånstans o köpa ett par såna istället.

Mina nya höga... snygga skor kan jag ju inte ha på mig. Då blir jag längre än de flesta på hela stället, så det får bli ett par lägre stövlar. Fast mina ben egentligen kräver höga klackar just nu, efter sin viloperiod på ca 6 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0