Stockholm fashion week



http://www.stockholmfashionweek.com


Jag tänkte ta mig en tripp till Stockholm denna vecka. Finns det nån som har tips om den bästa mässan, då menar jag branschmässa, men även publikmässa.

Är på span.... behöver dessutom tips om ett skapligt och prisvärt hotell, centralt.

Va fasen, är det förresten med folk? Om jag råkar gå ut på stan med klänning... ja nu talar vi om Lindesberg, då stirrar folk. Men jösses måste man ha samma stil hela sitt liv.... ???? Bara undrar? Oki får väl sätta på mig jeans och skinnjacka igen då. Eller förresten... det är rätt skojsigt att se folks reaktioner. Jag tycker faktiskt det har blivit lite roligt med kläder o framför allt skor och underkläder! Sånt kan man väl inte bli för gammal för?? Nehedå, jag kanske inte vill ha samma gamla sletna intresse i hela mitt liv...

Nu ska här designas om både min garderob och mitt hem! Ut med alla gamla dåliga energier.... in med nya starka och glädjefyllda energier! Det är det som jag jobbar på i mitt nya liv! Nu ska jag tordas lita på mig själv.... trots mitt ständigt dåliga självförtroende som ska försöka ta ner mig på jorden igen.... Jag säger bara.... haha, inte en chans har du hädanefter!


http://www.modecenter.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0