Så lite... så kul!

Helgen kan jag bara summera så här: Lite party..... kul! I all enkelhet hamnade vi på Olearys i Örebro.... som vanligt. Men nu var det ju faktiskt 2 mån sen jag var ute överhuvudtaget, så för mig kändes det riktigt bra. Bara mingla runt, ta en bira... eller det blev 2... dansa sig helt svettig. O inte bry sig om det... kanon.

På lördagen blev det en softadag. Nice, kändes som om det behövdes, dels för "dagen efter" syndromet, men även för att jag har känt att det varit lite mkt. Börja jobba, fast jag inte är helt frisk, men ändå ligger jag efter. Hemma skulle det behöva tas tag i en massa saker. Men det får bero, jag lär ju läka ihop helt först. Men lite bokföring fixade jag i alla fall.... men för lite.

Söndag, denna dag när det är både Salsa o Solsidan. Det blev en pizza hos Johanna o korven, sen Solsidan hos Tomas o Johanna. Ja många Johannor har jag runt mig.

Nu är helgen över.... o bantningen är igång igen. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0