Ljusare tider...

Ny energi, ljusare dagar o krestivare tankar.... Fasen jag håller på att bli frisk igen... Fixa lite bokföring, sen kan jag fortsätta med mina hemmaprojekt!  Sotarn kommer på fred o sätter upp en brygga på taket, sen får jag elda i kakelugnen o vedspisen igen, hoppas jag. Ska bli skoj eller inte???? Nämligen att se om det ryker in från spisen lika mkt som när jag försökte sist..... Då kanske nya brandlarmet blir testat också..... Hoppas ej.

Eget arbete är hallen inkl trappen som är prio 1. O så behöver jag ha tag på en liten kortissnickare som vill krypa in i 2 sneda garderober.... De ska inredas till walk-in closets. En till mig o en till Aimo. Ja för i min ska det inte vara nåra karlsaker..... bara kläder, smycken o framför allt SKOR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0