En känsla av rädsla...

Ikväll har vi betämt oss för att åka till Örebro, träffa lite folk, mingla och ha lite skoj i all enkelhet. Helt ok beslut, kan jag tänka efter att inte ha varit där på 2 mån. Men vad är det för känsla jag får i kroppen?? Vad är det som gör att jag blir osäker? Ja, nästan en känsla av lite rädsla...

Många tankar florerar i mitt huvud nu... var kommer känslan ifrån? Ska jag vara hemma istället eller ska jag åka in men inte dricka något? Kan det vara så illa att jag tappat mkt av mitt självförtroende, den där sköna känslan av att duga som jag är? Den där känslan som det tog så lång tid och så mkt jobb, för att få fram. FAN, jag tror det är så illa. Känns som om jag inte kommer kunna vara min egen spontana person, inte kunna flyta runt o träffa folk. Kanske blir jag den där musen som jag var tidigare i mitt liv, den där som helst inte skulle synas eller höras alls.

Men vad i hela helvetet är det som har gjort att jag trillat tillbaka till detta.... detta som jag hatar så mkt.

Kan det ha varit allt strul, eller är det så enkelt att jag bara varit sjuk... Men  NEJ denna känsla kröp sig på, sakta men säkert redan för ett år sen.... sen har den etablerat sig bara mer o mer...

Nu jävlar ska den bort.... även om det krävs en radikal förrändring i mitt liv. En förändring som är farlig?? Eller underbar... ja resultatet vet man ju inte förrän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0