Leksaker för vuxna....



Har skaffat raggarbil! IIIIIIIIIIIIIIIII vad jag är lycklig för det ! En Packard Clipper Custom 1956... finns 2 st reg i Sverige! Eller på gott o ont.

Visst kan man unna sig en liten leksak eller flera om jag känner för att bara vara... jo nån kredit ska man väl ha för att jobbat o betalt skatt o försökt varit ärlig i hela sitt vuxna liv, hoppas jag har rätt. ibland undrar jag........... Vem f.n är jag. Men en snygg bil har jag så länge den funkar....NÄÄÄÄ nu kom det negativa.... en lär skärpa till sig....


Appropå det ????? Vad är det som får en människa... Man eller kvinna at tänka till?? Måste man gå i väggen eller kan man få en ny upplevelse ändå? Ja ibland undrar jag,,, Idag träffade jag en snabbis, en kvinna till som ändrat sitt liv genom att gå i väggen. Varför måste det ofta vara så? Fattar inte det? Varför kan man inte lära livets gåta genom att uppleva saker utan smärta? Men jag säger bara er som upplevt detta ..... DET FINNS EN MENING,,,, men den går oftast inte att se direkt... det tar ett tag o det kan kännas som en evighet fast det kanske  är en mån eller två.

O vad f.n , på ren svenska, ( den jag är uppfostrad i ) Jag kom starkare ur den, men upps så mer fundrerande.

JOJOJO jag vet med mig själv att jag ska försöka att höja o stötta andra ..... men lilla jag är ibland bara jag... Det är sant.....

Men vad är et då som gör att jag tvivlar på dem som är nära.... NÄ inte mina barn... men andra. Mina barn läser folk som jag... därför frågar jag dem om råd.... Vilken j... la morsa eller ska man lära av sina barn.... Hmmmm ja de har ju valt både Mats o mig. Det är därför jag tror på vad de säger... men håller gränser i vissa fall.

Jag älskar o litar på mina barn.............. O Mina bonusbarn. Nu har jag 4 vuxna barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0