I fred....

I fred var jag ledig hela dan... eftersom det var klämdag och inte är nån bra försäljningsdag. Mina planer var en ganska lugn o vilsam dag.... men verkligheten var ju den att hästarna behöver mig ibland. Jag var upp och körde ett ton hö i lastbilen, sågade bort en skadad skiva i hästdelen.... och lite annat pyssel som måste göras. Med mig hem till stan tog jag sköldpaddorna, så nu är även de stassare!

Senare på kvällen kom D med en nysminkad killkompis på besök, sen kom Mia med en kompis som hon hälsat på. Jag drack lite vin med dem innan D o han drog iväg till Strömpis. Jag hamnade framför chatten på datorn..... stavningen blev lite si o så... Men jag bloggade inte i alla fall ....pjuuuuu. Man blir ju lite figgig.... Som mitt ordspråk:

Nu är jag lika fiffig som min vinflaska är tom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0