Vilken skit-träningskväll

Igår kväll var vi på hoppträning, med hästarna, de var helgalna och bar sig åt som dårar.....i alla fall stoet. Typiskt så fort det råkar bli en solig vårdag...då blir töserna brunstiga! Tur att det inte är lika markant i människovärlden. Tränaren tyckte vi skulle sälja sonen Magic till en proffsryttare, som ska ta honom upp i klasserna. Jaaaaa...jag vet...eller har misstänkt....att vi skulle bli tvungna till det en vacker dag.....han är ju så bra. Men så som jag är så hatar jag att skiljas från mina nära och kära. Vissa hästar kan jag sälja ganska enkelt, medans andra är ett rent helvete att sälja. Nu gäller det att hitta ett bra hem hos en bra människa...och det är inte bara i denna bransch precis.... Men annars behåller jag honom ändå.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så det kanske blir så ändå..Åboda är för litet och enkelt för en fin herre som Magic....:)

2009-03-18 @ 12:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0