Vilken helg....


Ja det är inte speciellt jobbigt att leva, stassarlivet är helt otroligt..... På krogen med vänner i 2 dgr, sen avrunda med art ligga på Hjälmaren flera timmar på sönd... Jag har aldrig tidigare åkt båt på Hjälmaren.... och när jag gör det för första ggn.... så är det i en sportbåt med V8..... nice life! IIIIIIIIIIIIIIII vad livet kan vara enkelt..... trots att papper och skillsmässan inte är klar.... men det gör liksom inte nåt.... det bekymrar mig inte så mycket, utan det blir som det blir.... jag lever för dagen och bara njuter.

Sen på sönd-kvällen sålde jag Timo till en lantgård bara några km från Järle. Han har träffat Tjurarna och kvigorna.... gissa att han blev konfunderad.... hihi. Ja men han fick en ny hästkompis med direkt... det var ett sto och de fann varann direkt.... Han kommer få det superbra, med stora hagar och människor som förstår sig på djur.... Perfekt tycker jag att det blev.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0