Idag har jag lite att göra...I-landsproblem


Klockan är nu 6 på morgonen och det är ingen ide att försöka somna om. Blir lite speedad när jag tänker på vilken dag jag har framför mig. Först hästarna som vanligt... de lär ju komma ut en stund innan vi åker på tävling.. Ja, idag är det på hemmaplan men inte hemmaklubb.... ÖFK har nationell hoppning på stora gräsbanan... Sandra ska hoppa båda hästarna varsin gång. Starlet ska gå i 135cm klassen och Magic i 130cm. Men Magics klass börjar inte förrän kl halv 8 ikväll..... Skönt kan man tänka.... men nu är det ju så här att jag har ett uteliv att ta hand om... Rydell & Quick spelar ju på Frimis igen. Ja, det blir att speeda upp till Järle med hästarna och direkt hem.... fräscha till sig och direkt ner för att hinna se dem spela kl 23..... Snacka om I-landsproblem..... Andra människor deppar, oroar sig för nåt eller grubblar över världsproblemen.... Ja mina världsproblem just nu är så här stora.... Men jag ska ringa banken idag och höra hur de ställer sig till husövertagande i alla fall.... så lite tungt arbete har jag ändå framför mig... eller ej.

Underbara liv!


Kommentarer
Postat av: vicke

Jag tittar in för att önska dig en Glad Midsommar och en trevlig sommar.

2009-06-14 @ 10:04:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8783vickesblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0