Det är helt underbart!

Tänk att man kan må så här bra.. det är knappt jag känner av min fibro ens..... Igår kväll var vi på Olearys för andra vardagskvällen på rad... Tog några öl och mådde prima... mycket folk ute och många som jag känner.... urkul.... Sånt här händer aldrig i Linde... Det som är roligt är att det är blandat folk och åldrar jag umgås med... det var nästan lika många 20+are som 40+are runt våra bord.. Fantastisk vilket enkelt och underbart liv man kan leva om man bara släpper taget..... Jag går hemifrån när jag vill och hem när det känns rätt... inga bussar, taxi eller tigga skjuts eller sängplats... Det är bara att gå runt kvarteret så är vi hemma.

Just nu sitter jag och dricker en latte i min lägenhet och väntar på att gå till Virginska skolan och fira Johanna som tar studenten... sen blir det vidare till Lillån och att gratta Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0