Vilken himla tur

Nu ska jag presentera mina sex and the cty + 1 vänninor.....Haha nu tror ni jag blivit ändå tokigare... men nej då. Jag har verkligen en del väninnor som går in under denna kategori... Med dessa människor kan man prata om vad som helst du behöver aldrig känna att du gör dig dum på något sätt.

Det finns inget som går upp emot att ta en krogkväll med dessa.

Men Samantha är väldigt mycket försiktigare i verkligheten..det låter mest men när det kommer till att ens vara i närheten av att kyssa en man då blir det klacken i backen o tvärstopp. Alltså nu får du "schaipa up" dig. Präktiga människor kommer till himlen efter döden, men vad ska du dit o göra då, det är bättre att du flyger dit nu. Men humor det finns det så jag hoppas du med börjar blogga.

Carrie skriver inte i verkligheten, men röker som en borstspindel.

Charlotte henne är det ordning på även i verkligheten.

Miranda ja det är väl företagaren även i verkligheten, dvs jag själv.

+ 1 Hon finns bara i verkligheten o skänker vår grupp massor av glädje med sin enorma personlighet, vackrare 50 åring har jag aldrig sett. Så snygg vill jag bli tills jag fyller 50 ......hoppas.


Kommentarer
Postat av: Samantha

Hahaha va säger du jag har ju inte ens högklackat;)Men det sämmer urbra på dom andra qvinnsen ...kul!

Kyss och smek Sam

2009-01-26 @ 17:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0