Vetlanda nationell hopptävling


Om ni undrar om jag har somnat .....eller ändå värre blivit av med internet....i helgen, så beror det på att jag och min dotter dragit till Vetlanda. Kan inte blogga eller msna på hela helgen. Åker redan i em och kommer hem sönd kväll. Vi ska bo i lastbilen för första gången, så får vi se hur det går. Micromat o vin det blir det jag får leva på, men jag lovar ....nån enstaka frukt får jag väl äta, så jag inte känner mig så onyttig. Man lär ju tänka på sin image!

Se nu till att inte göra nåt som jag själv inte skulle ha gjort i helgen, om jag varit hemma!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till med pållar och boendet...:)

2009-02-12 @ 11:30:37
Postat av: Susanne

Hoppas Ni haft en lyckad helg med hästar och frukt;)

Kramis Sam...

2009-02-15 @ 12:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0