Vad är det med mina djur?


Det sägs att man får djur som en själv...ja jag börjar undra om det inte stämmer väldigt bra. Jag hatar ju kyla och vinter, vill helst inte gå ut alls om jag inte måste. Min favorittemperatur ute är 28 grader varmt... Och hur är mina djur...jo på morgonen när jag släpper ut katterna springer de ut snabbt i sitt ärende sen sitter de på trappan och vill in efter en minut.

När jag mockat till hästarna brukar de stå o kolla när de får komma in......nu är det så att det här är 2 st unghästar med fri tillgång på hö i hagen....tycker då att de borde vilja vara ute tills det åtminstone blir mörkt. Men inte mina hästar inte nej de står och slår med frambenen tills jag låter dem gå in...TIDIGT! Jag frågade dem om de måste ta efter mig i allt jag gör....men de svarade inte utan såg så nöjda ut att få gå in, fast det är plussgrader och det finns hur mycket mat som helst ute. Jaja det är bara att gilla läget att det blir mycket att mocka inne.

Sådan herre sådan hund gäller även andra djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0