Rädd för att jobba??

Om jag bara kunde minnas alla kommentarer min dotter kört med för att slippa söka det och det jobbet. Mc Donalds = flottig hy,  telefonförsälj = vill inte ringa privat pers, på kvällarna, pers assistent = fel person eller för långt bort, Suck!
Ja jo visst hon har sökt massor med jobb, men det här visar det ju hur olika vi människor är, och hur olika vi tänker. När jag var arbetslös sökte jag allt som var möjligt att få jobb på....Det behöver ju bara vara tillfälligt. Kanske är jag en sån som överdriver det här med att ha något vettigt att göra och kunna försörja sig själv.

Men ju mer flexibel man är och ju mer man visar att man testat på ju enklare måste det ju bli att senare få rätt jobb. Eller är jag för blåögd nu igen...........Sen finns där en annan tanke.....är det mitt fel....har jag skämt bort henne? Njjjjjjjjjjjaaaaaaaa, jobbigt läge, hmm. Självkritik inte min starkaste sida precis, hua. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0