På korpträff

Ikväll ska jag till min grupp som brukar kalla sig Korparna....ja det måste vara de andra som kraxar...jag är så tillbakadragen, haha!  Ska bli riktigt skoj att se vad A-L hittat på idag, hon är en så kreativ kvinna så jag kan aldrig veta vad som kommer på dessa träffar. Men det är hennes charm....en konstnärssjäl...kreativ och lika vacker som sina änglatavlor, som hon målat.

Är det någon som är intresserad av att tolka symbolkort...då vet jag var de bästa finns. Tavlor och ordspråk som väcker intutionen hos vem som helst...aaa i alla fall nästan.

Men det blir väl som vanligt, massor av god mat, så min veckodagsbanting inför helgen, ryker för kvällen... Det är väl det som kallas karraktär. Men jag har en ide, jag tar bara lite....hur nu det ska gå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0