Nu blir vi allihopa mitt i stan

Kan ni tänka er att vänskap mellan en grupp människor kan bli så stark att man bara känner att man måste lösa problem ihop. Att man är beredd att ge vika på sin egen bekvämligthet för att lösa för nån annan. Att bli glad åt att få vara tillsammans, men att ändå respektera varandras integretet och att aldrig tränga sig på. Att dela på det som man vill och att ha annat helt för sig själv.

Nu undrar ni nog vad jag flummar runt o spånar om nu då...... Jo vet ni vad..???? Helt fantastiskt, hela sex and the city + en gänget kommer hamna mitt i centrala Örebro...Jihaaa...Jag blir kombo...Samantha har köpt lägenhet + 1 flyttade för ett par mån sedan till centrum. Jag säger bara det .....nu blir stan vår.....vi kommer äga den!  I juli är alla 5 på plats.. sen bor vi in oss...därefter blir det Mallis första veckan i aug...ojoj ja ni hör va jobbigt ...Hahahahaha.

Kram på er för nu är jag nästan hög på all energi som bara flödar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0