Baksmälla....Ångest...hu jeda mig.

När tankarna börjar fara runt i huvudet som om de är lindade i smör och som ligger i en het teflonpanna, då kan jag få ångest. Det är knappast första gången, men heller troligen inte den sista. Vem i helvete är det som bestämmer över hur jag mår?? Jo skulle de flesta säga det gör bara du själv... Hm jag undrar..jo visst är det rätt men FAN jag blir tokig.

Denna gång kan jag i alla fall relatera till vad som startat dessa tankar. Denna helg har varit en lång partyhelg... Skyll sig själv.  Men det var riktigt roligt så länge det varade. Men hur kan nån bli alkis....denna drog som gör en helt sanslöst bakis. Kanske är jag för gammal för sånt här, det kanske är dax att börja brodera igen på kvällarna....usche shuch.

Men visst var det kul, speciellt på Rock-kryssningen vi åkte mellan torsd-fred. Det hände väl inget speciellt på båten, men det var bra musik, god mat och i bussen hem körde Carrie o jag lite underhållning för de andra....ett skratt förlänger livet sägs det ju.  Efter den när vi kom hem till Örebro igen, märkte vi att det blivit lite byten av väskor på bussen. Va typiskt det är inte många gånger vi är ute o festar utan att nån ser eller märker oss precis. I Örebro var det en privatfest direkt, som varade till en två - tre lörd morgon.

Sömnbrist..som varar i flera dygn efteråt.....Det är då tankarna börjar halka runt....stön..va ska jag göra? Det blir väl att bitch slappa upp sig själv och skärpa till sig.

Kommentarer
Postat av: Charlott

hahaha det var en bra beskrivning på en Hangover!

2009-02-02 @ 16:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0