Vilken tur vi har varann...

Igår var vi på vår första gemensamma begravning....Man får en tankeställare....Den avlidne var en person med väldigt stort umgänge...en person som angagerade sig i föreningar och enskilda personer och ville hjälpa till där han kunde. I en av hans föreningar ser jag en stor likhet med vår Himladuva-grupp...Alltid finns nån till hands om det behövs stöttning eller hjäp. Ringa smsa eller maila så kommer det ett gått råd eller stöttning...Ja, om det behövs kommer det även ris....men nu är ju jag så felfri, så det är inte så ofta...HAHAHA! Skoja bara! Och det är det som är som en superkraft, att kunna ta och ge både ris o ros.

När jag blir begravd vill jag att gruppen ska stå runt min kista i ljusa helst vita klänningar...
Oooohhh vilket vackert avsked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0