galvanic spa


Nu och i ett tag har jag som jag tidigare sagt, känner jag mig rätt sliten. Fast jag inte stressar eller nåt...men det är inte det värsta utan....fasen det syns med...Ansiktet håller på att få rynkor och kinderna börjar få tomma hamsterpåsar, huden är matt....Men sen kom jag på en sak....för sjutton jag har ju ett Galvanic Spa = strykjärnet hemma. Varför ligger det i skåpet till ingen nytta. Nu ska det fram....sen ska jag få ny och fräsch hy på några veckor! Låter väl bra! Ja, jag har sett vilka underverk det kan göra.. det var därför jag köpte det. Men tycker det verkar skönare att få behandling än att göra på sig själv...det är därför det inte blivit av....bla. Men nu jäklar ska det fram.

Sen kommer nyponrosen fram igen?? Eller, jo man kan väl hoppas!
En kan ju inte vara ett helt hopplöst fall, eller kanske?

Kommentarer
Postat av: Milla

Det där lät ju inte helt fel :) Ha en jättetrevlig helg! Kram

2009-04-17 @ 13:30:58
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hörru!!!!

Hamsterpåsarna har du för att du ska fylla dem med något. Strykjärnet att platta kläder med, resten av prylarna kan du kanske snygga till benen med.



Livet är till för att levas, skit i hur du ser ut. Vi är så dj-la trevliga, så inte behöver vi snyggas till!!!

2009-04-17 @ 16:50:01
Postat av: Kottan

Hörru!!!!

Hamsterpåsarna har du för att du ska fylla dem med något. Strykjärnet att platta kläder med, resten av prylarna kan du kanske snygga till benen med.



Livet är till för att levas, skit i hur du ser ut. Vi är så dj-la trevliga, så inte behöver vi snyggas till!!!

2009-04-17 @ 16:51:59
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-17 @ 16:53:37
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0