Vilken tur de mina är hemma..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8475130.ab

I tisdags när jag åkte i bilen, hörde jag på radion att det arabiska upploppet nått Egypten. Min dotter o hennes pojkvän, satt då i planet därifrån.... eller klev på planet vid den tiden.... men det visste inte jag då. Försenat både dit o hem... Men Jag kände bara vilken tur de kommer därifrån idag. Tyvärr vet jag flera som ska ner eller ett par som är där nu.

Skämtade med min älskling om att nu blir resorna ändå billigare dit, men vilken tur att jag inte är riktigt frisk än. Nej det här är inte skoj... utan det blir nog till att sikta på ett annat land... även om dykningen i Röda Havet drar nåt sanslöst. Men men det finns fler år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0