Vi har våra ljusa stunder...

HAHA, visst det kan jag skämta om. I min relation.... i mitt roliga liv (det med mina festarbrudar) , eller i mitt vanliga vardagsliv. Varför kan jag inte bara vara ... hihi .... kåt, glad o tacksam... vet inte vilken film jag citerade nu... men spelar ingen roill, jag vill ständigt ha bekräftelse. Fasen, men  ändå funderar jag??? Kan det ha med mitt X-liv att göra... att känna på sig men inte kunna annat än ana. Eller är det mitt ständigt dåliga självförtroende... det där som bara....BARA... sitter där o tycker att hur mkt jag än gör... räcker det inte. Hur jag än bantar.... så är jag fet.... Hur mkt jag än klarar själv... är det inte tillräckligt.... hur mkt pengar jag än drar in... så borde jag kunnat tjäna lite till....

 Pjuuuu.... Orka vara kvinna av idag... men, nu hade jag fel, förresten.... att vara kvinna av idag är inte jobbigt... om man (inte jag) skulle göra som så många andra jag mött, bara vilja att en man tar hand om mig.... räddar mig... o försörjer mig. BUT.... I HATE it, ja, ja, ja jag menar det, där vilken attityd är det??? Jag bara undrar?

Jo, det jag vill ha sagt med detta är att.... varför ska du, ja just du...vara sä,å mkt mer värd än en vanlig.... helt enkelt bara en människa...??? Varför ska du.... just du?... kunna varaden som är mer värd än oss andra? Varför är just du den som... ja den som... är den som ska bli omändertagen av denna ... man .... vän... flickvän... pojkvän.. mamma... pappa... eller det värsta...soss .... I min lilla värld...ja den som betalar skatt o som jobbar o kämpar... även i motvind.... för att få in pengar o tjäna tillräkligt för att jag o mina närmaste ska må så bra....i min värld ... det bara går.


Oki doki, nu spårade jag ur banan... liksom. Men återkommer till mittt dåliga självförtroende...
See you again.I hope... från en ofokucerad bloggare som bara inte ...... hör själva.... inte tordats ... inte velat... uten dialekt... inte varit tillräckligt stark... för att talat ut.

Jag vill bara räcka till!!! Fan... skulle skrivit denna blogg på min anonyma..... Hihi så snackar en FEGIS!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0