Dansa Salsa med mig.... Lalalala....



                                                      www.patricksalsa.com



Efter att varit på en Salsabar i Palma, mars förra året, sa jag att jag skulle vilja lära mig salsa... o just nu idag.... så provade jag!!!! Trallalala... Jippie hurra!

Ja det var inte enkelt, o jag var inte frisk, men jag kommer fortsätta. Det var skoj, men det var trångt. Förhoppnignsvis blir det inte lika många fortsättningsvis. Vi testade olika grundsteg.... O både Aimo och jag stulade ihop våra steg ibland.... men rätt var det var fick vi till dem o då blev vi riktigt stolta. Men ingen är ju proffs första gången, man testar nåt nytt.

Vi är nu anmälda för 11 ggr till... sen ska ni få se på Salsaexperter... eller vad tror ni... det tror jag.... thihi.

Tack min älskling för att du vill testa nya saker med mig..... Nästa steg blir Zumban... men jag lär bli lite mer frisk först! 

                                   
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0